عصـــــــــــر مجـــــــــــــــازی

وبلاگــ اطلاع رسانی نشـریه و انجــمن آی تی و کامپیوتــر پیــام نور اوز

عصـــــــــــر مجـــــــــــــــازی

وبلاگــ اطلاع رسانی نشـریه و انجــمن آی تی و کامپیوتــر پیــام نور اوز

10موبایلی که هیچوقت نمی تونیم بخریم !

ما خوره داشتن اسمارت فون ها هستیم، اسمارت فون هایی که همه جوره پر قدرت هستند، پردازنده های چند هسته دارند، رم زیاد دارند، اتصالات بی سیم پر سرعت دارند و خلاصه به قول معروف آخرشن!
 اما معمولاً بیشتر پولدارها اینگونه نیستند. آنها ترجیح می دهند که یک تلفن همراه ساخته شده
  از طلا و پوشیده شده از الماس داشته باشند تا اینکه یک گوشی مدرن. اما با تمام این تفاسیر گوشی هایی ساخته شده که دو دنیا را با هم مخلوط کرده اند. یعنی اسمارت فون هایی که هم پیشرفته اند و هم پر زرق و برق. در ادامه مطلب می خواهم ۱۰ عدد از این موبایل های گران قیمت و پیشرفته را به شما معرفی کنم.


۱- بلک بری P’۹۹۸۱ طرح پورشه: اگر شما توان خرید یکی از اتومبیل های پورشه را دارید، این گوشی را هم می توانید بخرید!

2000 $






۲ – لامبورگینی TL700: این اسمارت فون لامبورگینی شما را واقعاً تحت تاثیر قرار خواهد داد. این اسمارت فون دارای صفحه نمایش ۳٫۷ اینچی، دوربین ۵ مگاپیکسل و آندروید ۲٫۳ می باشد.

2750 $



۳ – تگ هویر لینک: زیر ۱۰۰۷ تکه الماس که جمعاً ۲٫۵۳ قیراط وزن دارند، یک اسمارت فون آندرویدی با صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی و دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. این تلفن ضد ضربه و ضد آب هم هست.

6700 $



۴ – Mobiado Grand Touch Aston Martin: یک نکسوس اس با روکشی از فلز های گران بها که توسط خودروسازی استون مارتین ارائه شده است.

6000 $



۵ – ورتو کانستلیشن تی Constellation T: این گوشی اولین اسمارت فون با صفحه نمایش لمسی ۳٫۵ اینچی ورتو است. کانستلیشن تی با سیستم عامل سیمبین کار می کند.

  16000 $


۶ – آیفون ۴ اس کانتیننتال Continental: آیفون ۴ اس پوشیده شده از الماس و پلاتین باید بسیار گران قیمت باشد!

10900 $



۷ – آیفون ۴ اس طلایی Suvarna Bullion: همانطور که از نامش مشخص است، این یک آیفون ۴ اس طلایی است که طلای آن از نوع طلای خالص است.

29500 $



۸ – آیفون ۴ Gresso Lady Blanche: این اسمارت فون برای خانم های متمول و پولدار ساخته شده است. علاوه بر وجود الماس های سفید، پشت این گوشی سه ساعت سوییسی وجود دارد که زمان محلی نیو یورک، لندن و موسکو را نشان می دهد.

30000 $



۹ – دیور Reveries Haute Couture: اگر می توانید برای تلفن همراه یک عدد ۶ رقمی بپردازید، من این موبایل را به شما پیشنهاد می کنم. این تلفن آندرویدی با کمک ال جی و از الماس، مروارید و قطعات با ارزش ساخته شده است.

107000 $




۱۰ – Ulysse Nardin Chairman diamond edition: اینجاست که می خواهم گران قیمت ترین تلفن همراه دنیا را به شما معرفی کنم. یک تلفن آندرویدی دارای ۳۰۰۰ تکه سنگ گرانبها که جمعاً ۱۷ قیراط وزن دارند، صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی، دوربین ۸ مگاپیکسلی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت تشخیص اثر انگشت.


129000 $
نظرات 1 + ارسال نظر
kiyan شنبه 2 دی 1391 ساعت 21:11

dahanam ab oftad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد